sobota, 30 listopada 2013

Posted by jinson on 14:23 2 comments
Pasta z tuńczyka na kanapki

Moja dzisiejsza propozycja na kolację to prosta i smaczna pasta rybna z tuńczyka i fety. Przepis znalazłam w kiedyś blogosferze i dostosowałam do swoich potrzeb. Pasta z tuńczyka na kanapki doskonale sprawdzi się jako pożywna, bogata w białko przekąska.

Składniki:
  • 1 opakowanie tuńczyka w oleju
  • 1/2 sera feta (około 135 g)
  • 1/2 cebuli
  • pieprz 
Fetę wkładamy do miseczki i delikatnie rozdrabniamy. Tuńczyka odsączany z nadmiaru oleju. Cebulę drobno siekamy. Tuńczyka i cebulę dodajemy do fety, doprawiamy pieprzem i mieszamy. Jeśli pasta jest zbyt sucha można dodać odrobinę majonezu dla uzyskania lepszej konsystencji. Gotową pastą rybną smarujemy świeże pieczywo. Smacznego!

Czas przygotowania: 15 min

Pasta z tuńczyka na kanapki
Pasta z tuńczyka na kanapki
Reakcje:

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł, aby zrobić pastę, mieszając tuńczyka z fetą - muszę kiedyś wypróbować ten pomysł. Ja czasem robię szybką pastę z tuńczyka i kremowego twarożku.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się ten przepis spodobał, jakoś wcześniej nie wpadłam na to, by z tuńczyka przygotować pastę :) maxrekl

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swój komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...